En regnig söndag...

Godkväll!
Ligger skönt i soffan och Agnes sover gott i sin säng, efter en dag med lek hos en klasskompis.

Jag och Snorris har varit på kurs och idag gick spåret as-kalas-bra...var bara tre hundar och alla var riktigt duktiga. Nu är Snorris redo för två 'etapper' på spåret och jag ska även göra dem lite 'svårare'. Nu bara jag måste inhandla en spårsele...efter spåren åkte vi tillbaks till klubben för lite välbehövlig fika och sedan avslutade vi med lydnad på planen. Det går framåt, men skulle behöva träna ännu mera:) inget kommer väl gratis, eller!?
Nästa vecka får jag tyvärr hoppa över kursen, då jag, morven och bästa mammsen ska ut på galej.

Imorgon är det ny vecka och lite annorlunda sådan.
* Måndag - skola, utvecklingsamtal och   miniorerna.
* Tisdag - studiedag och vi ska hitta på något kul.
* Onsdag - skola för lilla och jag har studiedag, men ska/bör jobba med självstudier.
* Torsdag - skola för oss båda och sedan en efterlängtad weekend med mamma-mormor.

Kram Y

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...