Freeeedagsfeeling...

Hej Fredag!
Finns det något som slår detta underbara höstväder...frost, klarblå himmel och en krispig hög luft. Lovely!

I morse när jag skulle skjutsa lilla till skolan, kom Vi på vid Närebo...Gympapåsen!!! Var bara och vända, vilket resulterade sig i 8 min försening:) men vad gör det om hundra år.

Jag har varit och handlat fredags-mys-mat+godis på vägen hem. Fredagar tar jag ledigt från Campus och fixar lite hemma...hoppade visserligen över att torka golven idag och sitter nu bara och (latar) väntat på att F ska bli klar med ett (av alla) telefonmöten. Hans öron kommer inom kort likna två lurar/telefoner...och sedan ska vi gå en (lång, om jag får välja) promenad.

Efter skolan ska jag och bästa skatten åka till badhuset igen...känns bara som ett måste med fredagsbad, korv och pommes samt en god kaka.

Hej så länge!
Ps) nu har jag anmält mig och Snorris till Agility-träning som kommer att hållas i ett ridhus på söndagar. Vi har tyvärr lite för lite kunskap i bagaget, men jag hoppas vi kan hänga med ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...