En skön ledig dag...

Godkväll Tisdag!
Kändes riktigt skönt med en ledig dag...gick inte upp grisen tidigt utan körde träningen vid 7. Åt en långfrukost och dammsugade golv + Snorre innan vi begav oss till Skövde badhus. Blev ett stopp på Rydéns och inhandlade lite kläder till lilla.

På badhuset var vi inte många vilket var helt perfekt...inga köer eller trängsel:) på hemvägen stannade vi till vid Citygross, en affär som jag aldrig har besökt tidigare. Skulle egentligen bara köpa lite mjölk, men kom ut med tre kassar, fyllda med lite av varje. Är det inte typiskt?!

Imorgon har Campus studiedag och vi ska till banken på ett möte under förmiddagen. På eftermiddagen bara jag måste sätta mig med skolan en stund, innan vi ska ut och äta. Tror det blev bokat på Bakgården och där har jag heller aldrig vart tidigare. Har ju hört att stället är 'inne', men undra om Tapas är något för kräsna mig:) Resumé och betyg utlovas...kram Y

Kommentarer

  1. Åh det är jättemysigt på bakgår'n ;) hoppas du blev nöjd med maten!
    Kram T

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...