Sminkparty...

Hej i snöstormen!

Bloggen har blivit lite åtsidosatt denna dag:) Har haft FULLT upp...he,he. Skämt å sido, men för att vara Ylva så har det varit en del. Först i väg i morse för att hämta upp "the Big LR-bag" som väger bly och täcker upp halva min bil.
Sen hem och gå promenad med allas våran Snorre...duscha och på med mirakelsminket  för att sedan bege mig iväg till Madeleine som höll i partyt. Alltid kul att träffas och jag tycker att det gick ok utan min högra hand:) Väl hemma dryga 4 h senare och öm i skrattmuskeln orkade jag inte laga mat utan det fick bli Dalängens pizzeria och kebabrullar med hem.

Nu är beställningen lagd och det var nog två månader sen sist...nu blir det soffan och wf, men först ut med Snorren i snöstormen.

Ha det så bra, kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...