En buss mitt i köket...

Hej igen!

Då var kvällsmaten spisad och Cisco`s bajsrunda avklarad...nyduschad och redo för Mästerkocken och i morgon börjar Biggest Loser. Jag (och Morven:))följer nog (nästan) alla serier...Fick bli en tur på crossen med dököttet även idag...fick nästan lite ångest efter att ha vräkt i mig nästan 2 semlor (lilla tog några tuggor bara:)) Men gud vad goda de var...

Agnes fantasi blir jag ibland inte klok på...nu i kväll har hon lekt buss (och med 8 dynor utlagda som fungerande gata) och mitt kök har varit busstation. Åh ja, jag har räknat till tio ett par gånger, phu. Att man bara orkar vara storkar!!! Känner mig ibland som en orkeslös och tjatig gammal morsa:) Nog med det i morgon är en ny dag och med tur kanske mitt kök är en rallybana...

Ringde förresten Skara badhus igår och Agnes var på plats 7, tjohoo. Med lite tur så...bara inte det blir på torsdagar då hon ska dansa. Vore helt perfekt för under tiden hon simtränar kan jag passa på att simma.

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan med en styck Morv och en styck Lill-plutt, ha en fin tisdagskväll.

Tjing thong Flaggstång!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...