Mätta i magen...

Godkväll på Er!

Magen är nu mätt och fylld med god lövbiff och bakpotatis. A & F spelar Rapunzel, medan jag och (en sovande) Snorre är publik:) Trodde aldrig att skatten skulle bli så fast med spelen. Lite kul att höra deras resonemang...

Jag känner mig lite sådär, men hoppas på en bättring tills i morgon då jag ska ha LR-party hos min vän Madeleine. Det var inte igår och ska dessutom vara alena och utan min högra hand...håll tummarna för mig:)

Ha en fortsatt fin fredagskväll och skön helg!


Kommentarer

  1. Mätt här också efter en god fisksoppa som jag lärt mig att laga.
    Det kommer säkert att gå bra i morgon, synd att jag inte kan komma.
    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...