Godmorgon...

Hej Torsdag!

Blev lite si och så uppdaterat under gårdagen, sorry:) Men idag blir det nya tag och en massa bloggande...

Var iaf på symöte igår kväll och snälla mamsen kom hit en sväng innan, så jag kom i tid:) Hade liksom kört ihop sig för mister i Gbg...skönt när man har nära å kära 400 m längre bort.

Väl hemma kollade vi på Mästerkocken och kom väl i säng sisådär 00.45,hmmm lite trött idag alltså:) Förresten hörde Campus av sig redan igår e.m och det verkar som jag kan börja en mattekurs redan nu. För övrigt blir upplägget som jag trodde (och hade räknat ut). Funkar det att läsa och jag klarar de kurser jag måste komplettera, har jag väl dryga 4,5 år framför mig. Så jag hade inte helt fel när jag så att 50 strecket närmar sig innan jag är färdig:)

Nu ska vi snart åka till dagis och i e.m är det den efterlängtade dansen igen..

Kram då länge!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...