Städ och spring...

Hej!

Idag har det varit en riktigt fin vinterdag med lite solsken... har varit och städat i tvättstugan efter muraren och sedan hem för att städa... att jag älskar att städa är bara förnamnet:)

Efter dagis for jag och Agnes iväg för att inhandla Fars-dagspresent till pappsen samt att jag köpte en present till min lille papps.

I dag är det en månad kvar tills " Vi drar till fjällen"... ska ringa och "förboka" utrustningen och anmäla morven till skidskola.

I morgon drar vi nog till badhuset...

Nu ska jag göra egna hamburgare med klyftisar och i kväll är det Robinsson, Yes... vad skulle jag ta mig till utan min Tv:)

Höll nästan på att glömma... har ju även tagit mig en springtur.


Torsdagskramar från oss!

Kommentarer

  1. Här går kvällen också i städets tecken. Vad skulle man göra annars.
    I söndags gjorde jag det, jag lyckades och jag jublar. Jag putsade mina fönster och de blev fläckfria. Jag trodde jag såg i syne.
    F.P.M

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att Du jublar... skam den som ger sig, eller?
    Kanske ska extraknäcka på AG`s fönsterstäd:)

    Fönster.Puts.Marodör

    SvaraRadera
  3. Det bästa är att nu struntar jag i att det regnar och dom blir lortiga igen för dom var i alla fall rena ett tag. nu får det bli AG's i vår (om jag inte jobbar där själv)
    kram Fönstar. Puts. Mästaren. (nästan rätt)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...