Städ och snöpromenad...

Hej måndag!

Rackeby blev som väntat inställt... så jag och morv passade på att åka till Höken för att städa tvättstugan. Blev ett riktigt lyft när tvättstugan har blivit målad och en ny fin toalett:)

Jag fick för mig att gå en sväng med Agnes i pulkan (motionen har ju blivit si och så de två senaste veckorna:)) Vi tog på oss en massa kläder och började sleva iväg... Backavägen gick helt smärtfritt förutom en ganska kall vind (som Vi älskar-blås på bara) sedan började he...tet... jisses vilka drivor med en hård skare som desvärre inte orkade en best som mig... när jag väl kom in på Johan`s väg visslade luftrören som aldrig förr och jag trodde ett tag att Vi aldrig skulle orka hem:) Och denna väg var nästan ännu värre...Agnes orkade faktiskt gå ganska långa sträckor, pga. TRÖTT Y. Lite tur hade vi i alla fall och fick se när det skulle transportera kossor...så spännande tyckte lilla morven.

Nu ska jag börja plocka fram lite underställ m.m och se vad som finns. L*Ä*N*G*T*A*R.

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...