Mys med ljus...

Nyss hemkomna och vägen hem var riktigt spännande... Ni som bor i stan vet inte vad snö är... annat är det för oss lantisar och det roliga är att jag aldrig skulle vilja byta:) Jag ä l s k a r att bo på landet, även när det är full snöstorm!

Efter dagis åkte jag och morv för att hämta kusinerna små... blev bara en med hem och efter fika med en massa tända ljus är det nu full lek på G...

Jag ska nu fortsätta mitt intensiva letande efter den försvunna julstjärnan... att jag är rörig är ju liksom inget nytt, men detta slår nästan rekord. Vi bor inte i ett slott direkt och utrymmen att förvara "saker" på är inte många vill jag lova.

I kväll ska det vara avslutning med gympan, men jag har noga övervägt och känner inte för att utmana ödet med att ratta på Söne-vägarna i onödan.


Hej svejs!

Kommentarer

  1. Stanna hemma. Jag hade inte kommit fram på vår framfartsväg om inte vår supersnälla granne hade varit redo med traktorn och eskorterat mig ända fram till garaget.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Stannade hemma. Hoppas på bättre väder i morgon, då bilen ska besiktigas.

    Kram Y

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...