Idre förberedelser...

Idag var vägen riktigt körvänlig men hal. Efter besiktningen, där Nisse fick extra beröm, passade jag på att gå till Hjertberg`s och köpa en massa färs. När Agnes ändå är hemma från dagis tänkte jag göra köttbullar till Idre. Nu närmar det sig med stormsteg och idag när jag kollade var det väl 18 minus... och jag som alltid fryser. Tur att jag har beställt ett par värsting varma skor. Bara hoppas på att de kommer innan vi åker.

Jag ska ringa och boka skidutrustning till oss "alla" och även skidskola till lill-morven. När jag läste på hemsidan var det både lek och lite skidträning, så det kan nog passa lilla.

I kväll ska vi till bästa Sabina som står för kvällens "symöte"... känns helt lagligt att kalla det så, med tanke på att Vi faktiskt virkade förra gången. I kväll är inte Marie med = får ingen hjälp med "vårat" virkande:)

I kväll är det TVÅ bra program, nämligen Boooon å Maria Wern.


Hej då!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...