Rea-fynd, fylld kyl och simträning...

Godkväll Tisdag!

07.00 var Vi alla 5 (inklusive B & B) klarvakna - märkligt att bara 3 h kan göra sitt. Men aldrig fel att få nyttja dygnets timmar till max😉

Långpromenad med mina bästaste - att man saknar dessa skit-högar så in i vassen och det blir bara värre och värre😣. Jag vet att de inte kan ha det bättre än vad de har när de är hos bästaste extramatte och extrahusse, men man är så van att ha dem vid sin sida 24/7.
Jag skulle nog kunna ha en kennel, tralalala, men går väl (nöja) mig med 3 för då är kretsen sluten och jag får en liten kines-flock💙

Efter frukost åkte jag och Lilla till staden. Började med rean på Rydéns🙌...om jag gillar den affären, the best. Deras kläder faller exakt i min smak👌. Lilla är lika (galen) som mig och hittade hur mycket som helst🙄
Ett snabbt besök på Guld för att fixa Lillas armband. Esprits rea (min nr.2 favvo affär), Body Shop och avslutar med Bokhandeln och två nya böcker till Lilla🤗. Därefter kör jag Lilla till sim-Klara och jag åker till Hjertis för storhandling - nu är kylen fylld och det gillar jag😋

Hem och fixa tvätten efter resa. Plocka undan julen och fixa lite. Hänga in alla nya kläder och äta årets första semla❤
Tiden går fort när man gar roligt och vipps var uret 19 och det var dags att möta upp Lilla vud b-huset. Jag simmade också och det kändes i armarna efter vill jag lova😉. Att man tappar på bara 3 veckor. Lilla var nöjd iaf och det är huvudsaken. Mamma-Ylva kör bara sitt giraffsim, tralalala
Klara följde med hem och sover över. Imorgon är det simträning igen och jag ska på styrelsemöte. Då sover Lilla över hos Klara och på torsdag åker hela simligan till Skövde badhus för lite lek😉. På lördag kör de 2 pass...

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...