Jobb, skola, sim och agilityträning...

Godkväll Onsdag!

Hejja logistiken säger jag bara🙌. Är så tacksam att Vi fick ihop dagen och att Freddan kom "hem" i tid, tralalala

Nästan varje onsdag följer Lilla med sim-Klara hem och idag var det inget undantag. Jag stressade hem som en blådåre och wow, våra hundar är bara bäst - själva i 7 h det är inte fy skam (läs Böjje). Böjje får liiite överskottsenergi, men det ör en annan femma😉

Städade av och imorgon kväll ska vi packa till helgens simtävling och övernattning - jag ligger alltid steget före. Att sedan nästa vecka ser ut som ett inferno, vågar jag inte tänka på ännu. Och Freddan är bortrest "tror jag". Har inga som helst bekymmer med att vara själv, men skulle behöva klona mig emellanåt...

Lilla har varit på simträning och Freddan hann hem i tid och plockade upp henne. Jag har varit på agility med Bill och Bull. Satan i gatan vad Lilleman går, woop-woop. Nu gäller det bara att hålla lågan vid liv, tralalala. Men jag sparar på Lilleman så mycket det går☺. Böjje tar sig och vågar mer och mer. Nu börjar kommandot "runt" ta form och jag kan börja skicka honom - det tar tiiiiid, men om 3 år, så hoppas Vi på grym agilityhund👌

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...