Bästaste jobbarkompis...

Godmorgon Freeeeedag!

Träningen är avklarad och nu laddar vi inför en härlig skoldag☺
Igår fick jag en så fin tulpanbukett av världens bästa Anne❤. Jag blev så glaaaad och är tacksam över att få vara i hennes klass😊

Hade kvällsmöte igår, så Lilla fick simma själv😉. Förresten så har Lilla kommit med på allt hon är anmäld till, nämligen NUSS om 2 veckor🙌. Lilla är grym💪👏❤
Och nu i helgen ska hon sadla om och köra agility med Lilleman och eventuellt Böjje, tjabidabidooooo🐕🏃💨

Jag och Lilla har gjort en deal - hon städar toaletterna och putsar speglar och fönster med fula snok-avtryck (hon har valt själv💩😜) 2 gånger i veckan och jag dammar/dammsuger/torkar golven.
Hon gör det riktigt bra och jag tror på att börja i tid med att ungarna får hjälpa till👌

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...