Krasslig och agilityträning...

Godkväll Tisdag!

Nyss hemkommen från agilityträning med Börje och simträning med Lilla☺

Känner mig inte helt hundra (läs kroppsligt, för pallet är väl aldrig helt hundra😉). Var risig när jag lade mig igår med feber och onda leder, meeeen med en alvedon överlevde jag natten och nu även dagen. Tänkte ett slag att jag skulle varit hemma, men envisheten och viljan tog överhanden och när jag sedan i morse fick mess att Anne är hemma - då måste Ylva bara gå🤗
Hoppas att jag ska känna mig liiiite bättre imorgon, för jag vill inte gärna missa jobbet...och jag har inte sprungit eller kört på crossen idag, bara tränat agility med Börje☺

Lilla har dansat och efter simträningen så plockar jag med henne på hemvägen. Nu blir det bara en halvhalt i soffan och sedan sängen😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...