Fredagsmys, agility och kompis-övernattning...

Godkväll Lördag!

Ibland räcker knappt tiden till och jag njuter av "nästan" varje sekund😍

Igår hade jag som sagt fredagsfika och Konditoribageriet levererade som alltid👏. Med 9 Budapestlängder så kunde alla äta precis hur mycket de ville och det blev ändå 2 längder kvar...dessa delades broderligt mellan Håkansgården och Backåsen☺

Fredagsmys och trötta efter en hel vecka...nu börjar vi verkligen längtat efter semester, sol och varma bad🌞🏄✈
Eftersom jag och Lilla veckohandlar på fredagar efter jobb/skola, så blir dagen alltid sen och lite långdragen. Igår fick det bli skaldjur som är min favorit i vått och torrt - Freddan fick en tapas tallrik😋

Imorse åt vi en gemensam långfrulle och sedan for F & Lilla till stadens sus och dus, medan jag åkte till Kinnared och agilitytävling med Lilleman. 3 h-lopp och längtan efter h-pinnarna är efterlängtade, men svårfångade, tralalala
Men Lilleman har sprungit 3 fina lopp, som gav en bra känsla och nollade i 2🐩👏❤. Luriga banor och jag känner mig taggad inför morgondagens debut i klass 3. Blir alldeles pirrig när jag tänker på att "bara få vara med de bästa", det är stort. Kul ska det bli i alla fall och jag ska göra mitt bästa💪. Blir Lilleman's sista tävling för säsongen - några veckors träning till och sedan lite semester från all agility.

Lilla har sina bästisar här för övernattning och stugan är perfekt för tjejerna☺. Nu är de så stora och har så kul tillsammans❤

Imorgon blir en tiiiiidig morgon (läs 05.00), så en stund till framför Bond och sedan nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...