Lek, agility och simträning...

Hej igen!

Det är nog första söndagen under denna terminen som jag sitter i b-huset🏊. Har varit agility, så nu fick Freddan ta en ledig söndag samt att jag gärna sitter och tittar☺
Lilla sov till 9.30, så välbehövligt och skönt för henne - själv sov jag till 7.30😨 och det är sovmorgon delux😉. Har inte gjort många knop varken lördag eller söndag, bara tränat lite agility och gungan med Börje. Han är lååååångt ifrån färdig egentligen, men jag börjar så här i alla fall.

Lilla har varit hos Agnes hela dagen och jag hämtade upp henne innan simträningen. Idag har jag gjort ett vågat uppflytt😱 - nu är Snorbert en klass 3 hund i agility🙌. Jag har tänkt, vänt och vridet fram och tillbaka hurvida jag ska göra. Har inga hoppinnar i 2:an och kraken är för långsam i klass 3, meeeen nu när jag får och han har kvalat in sig i klass 3, så kan jag inte hålla mig🤗. Tänk, min första hund och han har kämpat sig hela vägen upp till 3:an👏, det är inte fy skam det😍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...