En super-duper-trevlig hemmadag...

Godkväll Lördag!

Jag ångrar inte en sekund att jag avstod från dagens agilitytävling (läs; att gå upp 03.45 kändes som öken)
Istället åt Vi en långfrulle och jag sov till 07.10😱 - Jaaaaa, det är länge för att vara mig😉

Freddan hade ett önskemål att jag skulle ta det lite lugnt idag - svårt eftersom jag hela tiden hittar nya saker att göra🙃. Och idag när det var så fint väder, så såg jag ännu tydligare alka skitiga fönster...
Sagt och gjort - började att duscha alla blommor och fönstren är nu tvättade in och utvändigt, tralalala
Bytte även mina gardiner och det var ett lager med damm på de som hängde uppe!!! Blir galen på allt damm...

Kändes så gott i själen när jag satte mig i fåtöljen och kunde nu med glädje titta ut i rena fönster, ljuvligt🤗
Så idag har jag faktiskt tagit det lugnt samt fått gjort lite nytta...

Lilla har med hjälp av Freddan gjort sin flesta pumpa-Robert, som lyser så fint här utanför🎃☺

Imorgon åker jag till Ulricehamn och kör 4 lagkapp, men Lilla stannar hemma. Har inte hjärta att slita upp henne 04.30, tralalala. Bara jag och Snorbert - Bajs-Börje får stanna hemma☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...