Ljuvlig hemmadag...

Godkväll Lördag!

Efter att ha varit ute och flängt varenda helg sen jag vet inte vad, så kändes det ljuvligt att "bara ha en hemma-fixar-dag"☺

Sovmorgon till 07 (vaknade dock 06.30🙃). Hundarna fick bara gå ut och tömma tarm å blåsa. Frukost och sedan skjutsade jag Lilla till resecentrum - tåg till Gbg och en dag på Liseberg med sina kompisar, som hon har längtat🤗
Jag åkte vidare och köpte lite ljung och murgröna. Gjort fint hos P & C samt här hemma. Hade en 20 % på Esprit, som var tvungen att nyttjas😉 - blev lite höstnytt, som en prickig "finskjorta", jeansskjorta, polojumper samt baströjor. Jag älskar Esprit's kläder...
Blev även ett besök hos Bodyshop för att fylla på med bodybutter och jobb-parfym. Vet inte när jag var framme på stan en lördag, tralalala
Var även på klubben med B för att köra ett par slalom. Passade på att besöka Arken eftersom det var Hundens dag🐕

Har hunnit sortera bort sommarkläder och fram med höst/vinterkläder. Lagt fram en hög med sommarkläder till vår kommande resa...
Hängt in sommarjackor och fram med varmare jackor - även lyckats att få en tung lampfot i skallen, vilket resulterade i en rejäl bula😡

Nu ligger jag bara och tar igen mig innan det är time att hämta hem Lilla. Imorgon vankas det DM i Götene och Freddan ska åka till Skövde för att gå kurs inom simningen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...