All in...

Godkväll!

Ibland har jag nog liiite för mycket omkring mig, även fast jag trivs med det🙂. Och det gäller att nyttja varje minut för att få jobb, hem, träning och fritid att flätas samman. Hatar verkligen när det är ostädat hemma och mår bra i själen varje gång dammsugaren kommer fram (läs, ligger alltid på G bakom soffan)...
Onsdag och torsdag jobbar jag till 15 och det får bli en rivstart hem för att fixa i 2 h innan vi åker till simträningen. Tisdag och torsdag simmar jag också - terapi och avkoppling samt nyttig träning för socker-beroende-Ylva😕
Och idag har jag inte ätit en enda kaka eller godis, men mat på Läckögrillen😂. Sprungit 5 km, halvjoggat/gått 1.7 km och simmat 1500 m, inte illa pinkat☺

Idag åkte A och R till Grekland i 2 v, precis mitt i prick när nu höstrusket drog igång. Och jag blir försteskötare på deras nya lilla katt, som jag hoppas vill komma fram till mig och Lilla.

Har varit en mycket bättre jobbardag och personalen är underbara❤, man kan inte annat än att stormtrivas🤗
Imorgon när jag och Lilla slutar blir det snabbt hem, ladda om och åka till Göteborg över helgen - husvagnen är packad och förberedd. Freddan fick stanna en natt till och kommer hem imorgon. Vi hinner väl mötas i dörren och på lördag morgon åker han också till Gbg på jobb.

Nattinatti😍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...