Härlig och solig septemberhelg...

Godkväll Söndag!

En helg som har bestått av härligt väder, agility, finbesök, lekkompis och simträning 🙂. Jag har i stort sett varit iväg hela helgen, men så skönt att komma hem i tid och få lite mys med familjen🤗
Och igår fick vi finbesök av Ekholmarna, så trevligt och vilken tur att de hade med tårta, så att vi fick lite gottigottgott till kaffet😉

Lilla har lekt med kompisar och bästaste Freddan kör kors och tvärs, du är bäst😍. Lilleman har inte haft någon super-duper-helg och det var väl endast sista hopploppet som fick godkänt med fint flyt. Vi har verkligen stått och tuggat på samma ställe nu och jag vill/längtar efter hopp-pinne(ar), men det verkar vara omöjligt...även fast hans tider inte räcker till i klass 3, så vill jag så gärna flytta upp honom - det är min dröm🤗

Freddan är med Lilla på simningen och jag har plockat undan, städat och strukit en rejäl hög. Kommande vecka kommer att vara mastig och jag längtar till helgen, då Lilla ska på simtävling - Vi ska bo på hotell och jag ska vara njuta av att bara vara (eller rättare sagt leva mig in i Lillas simtävling😂)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...