Köttbullar och regndag...

Hej Söndag!

Trött och halv-förkyld, då känns det skönt med en slapp söndag...ingen morgonpromenad med lilleman, utan istället en lugn morgon med läxor och köttbulle-rullning - ett resultat som blev 41 köttbullar☺.

Förberedda inför morgondagen och veckans korta jobb/skolvecka...tänk att om en månad har lilla gått på ett långt sommarlov och förhoppningsvis ska vi hämta hem min framtida agilitystjärna☺. Jag vet precis vad jag önskar mig i Mors dags present och liiiiite för tiiiidig födeslsedagspresent🐕. Dessa djur förgyller min vardag och jag älskar all träning med dessa fyrbenta små rackare🐶.

Lilla underhåller mig och en (som vanligt trött) lilleman med Violetta...om Ni kikar noga på kortet som döljer Snorbert's snorre, så är det lillas klistermärke med SM i agility 2015☺

Kram från Y.L.A

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...