Min kämpe har levererat...

Godkväll!

Då lägger Vi ännu ett agility-äventyr bakom oss och jag är så nöjd med min kämpande Loose-man idag...tyvärr inte (turen) på vår sida, meeen med 4 godkända lopp och ingen disk:) han är fortfarande lite halvseg och får då lite tidsfel (var faktiskt nolla på hinder i tre lopp - Hurra för lilleman!) - de två sista loppen var riktigt bra och i det sista, så hamnade jag precis utanför på ett nollat lopp, grrrrr.
Men det är bara att träna vidare och framför allt då är jag så glaaaad när han/Vi ändå tappert kämpar, för han är långt ifrån lätt och man får inte mycket gratis...

Nu sitter Vi bara och slappar innan vi ska dra in till staden för lite mat...känns konstigt, men faktiskt lite skönt (om man får uttrycka sig så:)) och jag vet att hon har det så bra och längtar bara l i t e efter tant Ylva...nyttigt att längta efter varandra lite för jag och Morven är som siameser, tralalalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...