Agilityträning i 27 gradig värme...

Godkväll!

Phu, säger Loose-man och har slipsen hängande ner till framknät☺

Idag var Vi inte många som körde slalom - slalom - slalom, med för dagen lite blandat resultat...han gick ur ett par gånger och fortsatte istället på nästa hinder. Nästan precis som om han tyckte att; "nu fuskar jag lite och visst är det bra att jag fortsätter själv"...självklart är det så, min bästaste Lilleman, men hela slalomet måste sitta...kommer direkt när jag ska försöka vänja mig av med att springa baklänges😉
Ja, ja det är bara att kämpa vidare...meeeen nu ska Lilleman få en månads semester från allt vad agility heter, för det är han värd💎 och sedan hoppas jag att han är taggad till tänderna på KM:et...så Vi får en plats i DM-laget☺

Ikväll har jag och lilla ätit kvällsmat på Läckögrillen...grillad korv med pommes och gurkmajonäs, en riktig klassiker.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...