Förberedelser...

Hej igeeeen!

Och vart tog denna dagen vägen? Vipps så är det eftermiddag - gulp!
Lilla sov i och för sig länge, men jag Freddan gick upp tidigt (läs 08.00)...F är förresten i Danmark igen, men kommer redan hem i morgon kväll.
Jag ska förbereda mig (och förhoppningsvis försöka att ladda om Mini-mannen:)) inför ny tävling i Strömstad...dock bara en dag, men anmäld till 4 klasser:) i denna högsommar värme med en säregen envis kines, tralalalala - tur att matte är ännu mera envis och ska hitta på lite olika belöningar som ska tagga igång lilleman, hahaha

Agnes har packat "sina" väskor och är så förväntansfull inför sitt lilla äventyr...jag får alltså åka själv denna gång:) men halva agility - gänget ska ju starta, så jag behöver inte känna mig så ensam...

Nu får det bli lite skola och bokläsning...sommarlov på 10 veckor utan någon skola är väl ändå för länge:)

Hörs lite senare!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...