Skola, promenad och äntligen...

lite skönare vindar...trodde det var fel på termometern, när den imorse visade +8.9 grader kl. 07.00. Äntligen lite värme och med tur kanske alla mina frostsprickor kan vara läkta innan midsommar. Denna vinter har jag nog tagit personligt rekord i antalet frostsprickor och torr hud...jag överdriver inte när jag säger att det går en 250ml fetaste Nivea i veckan och har ändå krokodilhud.

Har fått iväg lite uppgifter och ligger i fas på båda kurserna, men behöver öka en växel då jag måste vara färdig två veckor tidigare. Känns väl lite sådär halvtrögt just nu...

Dagens promenad har den första detta år utan mössa...och vi knatade på en hyffsat bra runda. Imorgon är det agilitykurs igen med världens bäste lille Snorrelilorr:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...