Rolig träning...

Godkväll!

Då var ordningen återställd och håll nu i er...jag fick en fin bukett med rosor:) Agnes blev så glad och Snorren tjöt av glädje!

Möttes dock i dörren och jag for direkt till agilityn där stormen gjorde det lite begränsat. Men Vi checka av däck, säck, balans, gunga och 12 pinnars slalom...första gången jag prövar 12, utan bågar och han var superduktig och taggad. Visst blir det fortfarande missar, men poletten ramlar längre och längre ner. Han har också ändrat sig och är bara mer och mer taggad.
Nu är tävlingen om en vecka och vi ska göra så gott vi kan joimed de förutsättningar som finns i bagaget:) Jag längtar m a s s o r . . .

Tyvärr känner jag mig vissen i kroppen, febrig och med en nacke from hell...har gått på alvedon under dagen och får se om jag går till skolan imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...