Biljetter bokade...

Godkväll!

Blev (visst) jobb för F idag oxå...men det har inte gått någon nöd på oss:) efter frukosten cyklade lilla upp till mormor och jag gick en sväng med Cisco.
Har dessvärre känt mig lite sämre de senaste två dagarna...tryck över korgen och lite febrig. Jag är så j#@%a trött på att inte få komma igång och har väl tyvärr ansträngt mig lite för mycket...bara längtar efter att få köra pass på crossen igen.

Efter lunchen satte jag mig i solen en stund och lilla grejade med sina saker. Helt underbart och en å annan fräkna ploppade upp:)

Helgen 20-21 jobbar F igen och blir väl kvar i Gbg hela helgen...hörde av en kompis att Loreen m.fl skulle komma och uppträda i vår arena...sååå nu har jag och skatten bokat biljetter till denna tillställning...Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...