Skansen...

med lite bilder från dagen...

Kommentarer

  1. Så göra vi när ví tvättar våra kläder, tvättar våra kläder........

    Ni ser ut att ha kul. Jag har haft språngmatch med Snorren idag. Jag tog med honom ut(utan koppel, förlåt) och han fick helt spel. Han jagade mig och jag honom. Jag trodde han skulle älska mig men dessvärre kärade han ner sig i Jason och ville sitta vid hans fötter hela tiden. Kram H

    SvaraRadera
  2. Då är han mer än nöjd...Snorren älskar att jaga och bli jagad:)
    Vi har det jättebra...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser ut att ha varit en jätte kul dag för Agnes.Bra att få lära sig hur det var förr.Här är det blåsigt och lite småkyligt får se om vi klarar oss från regnet.Ikväll ska det bli grillad kycklingfilé med stekt potatis här.Kram från oss på Smögen.//ASD

    SvaraRadera
  4. Vi alla är jättenöjda efter en lyckad dag, kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...