Mätt, mättare och mättast...

Godkväll!
Ligger utslagen i sängen med en välfylld buk:) efter att ha proppat i mig en massa under dagens lopp...är det semester så är det ha,ha.
Imorgon verkar inte vädret att vara med oss, men OM...det snällt vill ändra sig så lutar det väl åt ett besök på Grönan och Sommarkrysset. Och nu ska jag sitta längst fram he-he...antar att röda mattan slängs fram när jag och min fina familj anländer.
F har ett hett tips om att åka till Tekniska museet och visst låter detta upphetsande:) Ja, ja ska inte uttala mig förrän man har varit där...
Skansen är iaf ett måste och det var nog drygt 2 år sedan Vi var där sist...
Morgondagen får som sagt utvisa, samtidigt är det faktiskt kul med lite 'nytt' och Grönan går inte att jämföra med vårt Liseberg:) samt att de flesta attraktionerna kräver en minimum-längd på 140 cm...
Godnatt och kram från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...