Regler är till för att brytas...

Godkväll!
Har lite känningar i rumpmuskeln efter dagens utflykt...vädret var som vanligt si och så. Klockan blev helt plötsligt 13.30 och jag hade dessvärre ingen lust att åka till framnäs-badet.
Men då kom jag med den briljanta idén...vi promenerar/cyklar till Sandvik en sväng och slår två flugor i en smäll:) Sagt och gjort, en stund senare satt lilla redo på sin cykel, ryggan packad på ryggen min och Snorren i näven. Hej och hå, med ett litet stopp och hälsning på hunden Ellie kom Vi äntligen fram. Man kan inte tro att det är hela 4.75 km enkel väg, eller hur?!
Idag gjorde Vi åter en fuling och har brutit mot Sandviksbadets heliga regel...Snorren har trampat och befunnit sig på farlig mark. Fy på oss! Men jag lovar och svär, inget kiss och bajs...duktig som han är han vi precis ut innan Snorren lade en liten smal kringla. Tänk om alla kunde ha en sån duktig Snorre he,he.
Nu väntar jag in allsång på Skansen och sedan upplösningen av Sömntutan (om jag vågar titta:))
Kramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...