Tisdagsbestyr...

God kväll i stugan!

Nu närmar sig julen med stormsteg och jag har "bara" två klappar kvar att inhandla (tror jag:))... julblommorna är lämnade. Nu var jag dum, höll på att glömma Glenna Glenberg. Okej tre klappar kvar.

Har varit på Höken och gjort julfint. Agnes har varit på dagis och de hade haft film-mys. Efter jag hämtat morv på dagis, åkte Vi med julblomma till lilla farmor som bjöd på goda kakor. Tror nog lilla fick i sig 5 kakor, bra va?!

I kväll blev det kolja med potatis, riktigt gott... och ja, F harklade sig i en halvtimma efter... en repris som upprepas:)

Nu är jag på G att natta morven innan Morden i Sandhamn fortsätter... frågan är om morven är på G.


Kramar i massor!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...