Åter i vardagen...

God kväll i stugan!

Sitter alldeles svettig och anfådd efter en träningsrunda på 5 km... men kändes som det dubbla:) Nu finns det ingen återvändo, efter allt vi moffat och ätit förra veckan.

Dagen började med att Cajsis kom efter åtta och Ni må tro att lilla blev glad när hon väcktes av bästa kusinen. Jag begav mig till stan för att fylla upp kylen som stod helt tom. Därefter blev det pannkakor som då alltid går hem, innan det var dax att ratta bilen in till stan igen. Denna gång till frissan med morven och även Cajsa fick toppat sin lugg.

Sedan åkte vi till konditoribageriet (nu fattar Ni att jag bara måste hårdträna:)) för att köpa lite gotti-gotta att ta med till lilla mormor, samt det årliga julblomman. Det var riktigt kul att åka till mormor idag som var så pigg och även skrattade lite... tror hon blev glad att se oss.

Väl hemma var redan tiden inne för att (återigen) laga mat som idag fick bli biffar och nu är JAG klar och ska bara duscha innan det blir en raklång Ylva i soffan.

På onsdag ska jag göra en jättehäftig (tror jag) grej som jag har funderat på länge... ska få det i julklapp av min snälla man, som jag tror kommer att få dåndimpen (kommer ju troligtvis att bli lite extra kostnader, men det har jag inte vågat säga... man får som sagt ta en sak i taget:)) Lägger upp bilder på onsdag...

Kramar i massor!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...