Semesterdagar...

Hej Torsdag!

Tänk att Vi har varit på resande fot i snart en vecka - tiden bara rinner iväg😉

En fantastisk vecka, med härligt campingliv, underbart väder och så duktiga hundar😎👏💛
Jag är så stolt över Börje, som har gjort så fina lopp och äntligen börjar (vissa) bitar falla på sin plats - det är låååång väg kvar, men så skönt med lite positiva upplevelser för plutten😍

Vi njuter av campinglivet och har det helt fantastiskt fint på Eskilns camping🤗. Kan bara inte fatta, varför har Vi inte campat tidigare och så himmelens kul när alla kan åka med. Börje växer för varje äventyr💪. Jag skulle ha lyssnat på Lilla som har önskat campingliv under många år😍, men bättre sent än aldrig...

Saknar Freddan lite, måste jag väl erkänna, men är så stolt över Lilla & mig som klarar av dessa utflykter utan mr. Fredda😁
Ser fram emot våra turer i hb när F går på semester🚐👨‍👩‍👧🐩🐩🌝

Nu sitter jag och Lilleman i solen medan Lilla och Börje vilar sig hb☺

Kram från oss💛💜💙💚

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...