Eskilns camping...

Godkväll Fredag!

Nu har Vi åkt till Fagersta och Eskiln's camping för en tripp på 12 dagar😁
Ingen stor camping och lite halvslitna toaletter, meeen vad gör det när man möts av en service utöver det vanliga🤗

Jag har bara messat över fejjan, med lite halv-flummiga svar, men att de håller vad de lovar👍👏. Och det är inte var dag man blir eskorterad till sin plats😂. Och självklart är "det lätt" att köra ut och in igen eftersom vi måste ha med oss hb till tävlingen. Så tummen upp för fantastisk service det uppskattas av en mer eller mindre rörig Ylva, tralala😁
Kan bara tillägga att killen, som för övrigt var så snygg, pustade ut flera gånger om och sa;"Vad skönt att äntligen sms-tjejen har kommit, jag som har hållit en plats som flera andra velat ha"...perfekt tänkte jag och bugade å tacka🤣

Lilleman har varit galet busig🙄 och jag önskar inget hellre utan att det kan få hålla i sig under morgondagen😍. Jag och Lilla har spelat lite spel och nu tittar Vi på kronprinsessan Victorias födelsedag🤗

Kram från oss❣

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...