Energins goda stunder...

Godmorgon Fredag!

Torrt väglag om än lite kyligt, men så härlig morgon dom fick starta med en Böjje-promenad🤗

Lilla får sova en stund till och idag håller jag tummarna för att den värsta träningsvärken ska ha lagt sig😥. Hon har verkligen simmat denna veckan och laddar inför lördagens tävling🏊, heja skatten❤
Tack till mina päron för all hjälp under gårdagen - det är ett pyssel när man är ensam. Har knappt pratat med Freddan sedan i söndags och nu börjar Vi sakna honom (lite😉)

Onsdag = energi-påfyllare-agility och jäklars vad Börje har utvecklats och börjar bli riktigt fin, även om det är års jobb kvar att få en lydig Lilleman kopia, tralalala
Jag gillar Böjje's saiko ryck och beteende. Han är så olik Lilleman och har en sådan härlig energi. På söndag ska Lilla tävla med dem båda och det ska bli spännande att se hur Börje ter sig gentemot banpersonalen denna gången👊
Jag älskar verkligen mina båda hundar😍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...