Agility, bak och simträning...

Godkväll Fredag!

Vaknade av larmet 07.00 och hade redan innan bestämt mig för att vila hundarna från dagens morgonpromenaden☺

Åt frukost och sedan körde Freddan ner mig, Agnes och hundarna till Toveks för att hämta min bil. Blev sedan lite agilityträning och genrep inför nästa helgs agilitycup i Skövde.
Åkte därefter till Hjertis för storhandling - hundarna låg gott i bilen med varma täcken.
Lilla har bakat så goda cupcakes (Ylva har ätit 5 stycken😜) och jag förberedde maten. Eftersom det var simträning mellan 19-21, så åt vi middag vid 16 och sedan förberedde jag varsin räkmacka tills vi kom hem. Skaldjur är min absoluta favorit😋

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...