Lugna dagar, veckohandling och agility...

Godkväll Torsdag!

Nu längtar vi efter Lilla❤ och Lilla❤ längtar efter oss...
Men på lördag blir det kramkalas och vi hämtar hem vår skatt igen🤗

Har haft lugna dagar med vila - har känt mig lite risig och ont i lederna, så vila var kanske vad jag behövde. Idag har jag ändå fått tummen ur och varit på Hjertis och Jysk. Handlat och bunkrat upp husvagnen - packat kläder (ligger smidigast i en resväska) för en tripp till Öland och därefter får vi se vart det bär av...ska bli spännande och framförallt när förtältet ska upp, den så kallade, "skilsmässodelen"...

Har varit och tränat agility med mina stjärnor och idag var de just stjärnor🌟🌟. Finns ingen bättre känsla än när båda två har gjort ett bra träningspass👌👏☺. På söndag ska Lilleman gå en heldagskurs med bästaste Tidaholms-gänget, längtar🤗

Imorgon ska Freddan till Skövde och jag ska städa av här hemma. På kvällen ska vi gå på bio och se Tarzan - jag älskar biomyset med en massa godis, popcorn och läskeblask...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...