Lugn söndag...

Godkväll Söndag!

Sovmorgon till 8.17, när hände det senast😱. Rastade bara hundarna en kortis för de hade sin lediga dag...Börje har verkligen varit helt slut idag - det tog hårt att få gå en tunnelklass igår😉

Efter en sen frukost så har vi bara gjort undan lite inför veckan samt planerat kommande dagar. Imorgon börjar Freddan att jobba igen. Så underbart skönt med en ledig dag och bara kvällens simträning på agendan. Sista utomhus träningen och spöregn, tralalala. Men skam den som ger sig🙂

Lilleman's starter igår var ok och bästa loppet var nog agility loppet, trots en disk på grund av ett litet extra skutt bakom min rygg, vilket medförde en disk. I ena hopp loppet kom han 5:a och placering. Jag blir bara så trött på att det alltid är stolpe ut varenda j*vla gång - tuuuuren till mig igen, please!
Psyket blir härligt påfrestat och att hålla på med agility med kineser, resulterar i elefant-huds-psyke😤
Bryt i hop och kom igen - ta ordentligt med sats, så kanske man kommer upp ur gropen, vem vet...
Nästa helg tar Vi nya tag, för att ge upp det gör jag a l d r i g!!!

Idag kändes det som hösten är ingång och min reflexjacka har åkt fram. Vid sista kvälls-rastningen är det redan mörkt🙄  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...