Stolt mamma...

Godkväll Onsdag!

Ännu en jobbdag till ända - kvällens dansträning och ett fyllt kylskåp☺
Sitter nu i fåtöljen och bara njuter av en ledig kväll och Boon på tv'n, underbart!

Idag blev jag så oerhört stolt över att vara mamma till världens bästaste Morvel♡
Att Lilla älskar dans har väl inte undgått någon och under hösten har hon dansat 3 olika kurser - lika glad varje gång☺
Men hon har tyckt att Disco nybörjare har varit lite för lätt (Lillas egna ord). Jag har stått fast vid att det är bra att börja nybörjare och få grunderna, men idag lovade jag att vara med in och kolla med dansfröken om Lilla kan köra fortsättning nästa termin...
Jag brukar inte skryta öppet om skatten, men idag blev jag så stolt när självaste dansfröken öser beröm över Lillas talang som dansare - och hon vill flytta upp henne till junior gruppen (13-15 år) för att ge Lilla en utmaning.
Lilla själv vill gärna dansa måndagar, där två kompisar är med och Emma tyckte att hon som sagt skulle hoppa ytterligare ett steg - Wow, vad jag blev stolt och kände att jag växte en bra bit, Våran Morv-Borv♡

Nu får Lilla ta sig en funderare hur hon vill göra...troligtvis blir det disco både måndag och onsdag samt bugg/latin på måndagar. Hon älskar (lillas egna ord) Jazz också, men denna krockar med discot.
Hon har verkligen hittat två sporter som passar henne som handen i handsken och jag tycker att Lilla är jätte duktig☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...