Super-duper-duktig lilleman...

Godkväll!

Blir dessvärre senare och senare kvällar, vilket resulterar i tröttare och tröttare Ylva:)
Denna veckan har varit enorm och det börjar verkligen kännas att terminen snart är slut - på både lärare och elever.
Imorgon kör Vi en avstickare, då ett flertal elever är på framnäs och tävlar...har bunkrat upp med film, popcorn och saft.

Ikväll har jag, lilla och lilleman varit på klubben och tränat agility. Var inte mer än 4 hundar ikväll men väldigt kul med en spikat dag och tid för tävlingsträning...Lilleman gick som tåget och slalomet gick fantastiskt bra - #gladaremattefårmannogletaeftertjohoovadhangårbranu#...men, ack vad svårt det är att få till det på tävling. Men nu är jag så himla glad över att kunna träna lite mer och han gör faktiskt framsteg - hurra vad det sporrar mig...jag har (alltid) vetat att han kan om han vill och han är hyffsat snabb - min fina Snorreberg.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...