Agilityträning...

Godkväll!

Då var Vi nerbäddade efter agilityträning och McDonald's besök...idag körde lilla en liten bana med lilleman och det gick riktigt bra:) min lilla plan är följande; "att jag fortsätter med lilleman och tar en kinesvalp efter Rutan som jag kan börja med (efter ett tag) och att lilla kan tävla lilleman"...bra va!? Undra om karln i huset tycker likadant, tralalalala
Jag är så glad att lilla tycker om att vara med på agilityn:)

Lilla har varit hos Cajsa hela dagen lång - Tackar och bugar för hjälpen! Imorgon kör Vi en repris och på fredag, självaste avslutningsdagen så får lilla vara med...sen är det semester.

Just nu läser lilla i Bibeln...på vägen hem så undrade hon vad meningen är med att man ska dö?...vem som kom på detta? Ja, det var många kluriga frågor och hon tyckte att de svaren måste ju finnas i Bibeln. Sagt och gjort nu läser hon ur Bibeln och jag lyssnar...

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...