Späckat schema...

Godkväll Måndag!
En dag som verkligen har gått i ett...först skola för lilla och mig, där Hi-provs-betyget var så fint inskrivet i resultatbörsen. Tyvärr har formen och betygen stadigt blivit sämre:(...har dessvärre fått en liten latmask ibak och lägger man inte ner 100 %, så kan man heller inte få topp-utdelning...ingen katastrof, men har hasat ner mig från A till C, (vilket är 'gamla dagars 4:a') och man ska väl inte vara nöjd förrän man har A i allt, eller hur?!

På onsdag ska jag göra Excel-provet...hade en förhoppning om att ha gjort provet tidigare, men just Excel-delen har varit dryg som attan:) och svårt...

Körde sedan lilla till miniorerna, för att själv plugga vidare...lade mig bara en 5-minutare i soffan som tyvärr blev 1h helt utslagen:)
Imorgon ska jag och F vara med skatten i skolan. Ska bli så spännande och direkt efter skolan får det bli en sväng med skrillorna igen.

Kramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...