En kul dag...

Godkväll Tisdag!
 
Idag har jag och F varit med vår skatt "en dag i skolan"...verkligen kul och än en gång, jag är så glad över valet av skola...det enda jag måste klaga lite på och som skolan inte rår på ett dugg, är vårt svenska kleniga ler-välling-väder...lite blåst skadar aldrig, men all denna nederbörd och hur alla barn såg ut efter rastens utevistels...var en viss sanering på en och annan unge vill jag lova:)
 
Nej, nu vill jag faktiskt ha minusgrader, snö och (lite fin blåst i seglet:)) och om några veckor har jag beställning på en stor  SOL ...
 
 
 
 
 

Kommentarer

  1. Mmm..... Låter härligt me sol!!!! Jag vill åka igen ;))
    Grattis till hi provet d gick ju jättebra vännen :) du ställer för höga krav på dig själv!!
    Kanske kan vi föröka ses över en liten glögg fika nån em?
    Bamsekram från T

    SvaraRadera
  2. En liten 'träff' vore väl trevligt:) Jag pratade med T förrut...
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...