Fin semesterdag...

Godkväll alla bloggisar!

Skönt med en fin och solig torsdag...håller verkligen tummarna att vi kan få bli skonade från allt regn som ska komma imorgon. Augusti/september är ju som bekant skördens högtid och nu vill Vi inget annat än att vädret kan få hålla sig i styr och skörden ska in där den hör hemma:)

Idag har jag iaf städat av lite smått och torkat (var välbehövligt) av golven...städet har nog oxå haft semester:)  Cajsa har varit här så lyckan har varit fulländad för min lilla juvel.

Idag utökade jag springrundan med 0.6 km (blev då 5.7 km), inte speciellt mycket men benen var som gele...nu ska jag försöka kämpa på 3 dgr till och sedan vila mig i form under en hel vecka:)


Kramar!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...