Sista dagen i backen...

Hej!

Nu var det sista åket avklarat för denna gång... jag avslutade dock lite tidigare idag eftersom mina tår var bortdomnade. Agnes valde att vara kvar inne och med facit i hand var det nog ett ganska bra val:) Hon har varit så duktig och kämpat på hela veckan...

Jag och morv tog ett varmt bad (inomhus) och nu är väskorna packade för hemfärd i morgon. Agnes och jag längtar hem till lilla Glenna Glenberg och Tack snälla mamma för att du ville vara skötare:)

Vi har haft en toppen-bra vecka och Tackar Christer för att Vi har fått låna denna superfina stuga, där vi bott som kungar:) Ätit en massa gott, åkt härlig slalom och skrattat en massa (skrattmuskeln har fått veta att den lever, kan jag lova:))

Tänk att det är julafton om mindre än en vecka... ganska skönt att åka bort en vecka från all stress och hysteri kring jul och alla inköp. Har lite kvar att fixa med hemma och lilla ska vara på dagis tisdag och onsdag nästa vecka, så jag kan passa på att göra lite julfint på Höken-kröken.

I kväll är det FINALEN i en av alla mina favvo-serier, nämligen Robinsson...

Hej så länge!

Kommentarer

  1. Passa på och njut av sista kvällen i stugan.I morgon får ni ta det försiktigt med hemfärden.Här är det snöyra som jag har trotsat för att besöka gamlamormor och är nu hemma igen för att senare besöka Inge & Carina på vår årliga juluppesittarkväll.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...