Fick lite extra tid över...

Hej Bloggen!

Är väl typ en månad sedan jag var inne på bloggen - så månadsuppdatering kanske inte är så dumt😉

Helt galet är iaf att jag/Vi har varit på vift varje helg sedan jag vet inte när - så kul, naturligtvis, men att vila på helgen, vad är det😜
Man lever en gång och vet inte hur länge, så njut så länge man kan💜
Jag älskar husbils-camping-livet och hoppas att hundarna gör detsamma☺

Mycket agility har det blivit och hundarna har gått riktigt bra. Lilleman har gjort 2 fina rundor i ag3 som jag är så stolt över🌟. Börje börjar växa i kostymen och pusselbitarna börjar falla på sin (rätta) plats, men fy sjutton vilket jobb jag har lagt ner på denna hunden😝. Vill inte ha en sådan hund igen😂

Förra helgen var vi på simtävling och Lilla simmade helt fantastiskt med så många fina pers💪🥉👏😍. I 200 br ligger hon på 11:e plats av alla Sveriges 11-åringar, helt otroligt👏👏👏
Nästa helg är det på't igen🏊💪 och vi ska till Götene. På söndagen är det ledig dag och jag ska äntligen plantera lite höstfint🍁🌰🍂🍃
Jag (är väl sista året jag får vara med) och Lilla åker till Lökken på höstlovet, så nu gäller det att börja hårdträna🏃🏋🏊🤗

Husbilen är så himla fin och vi trivs så gott med den💛. Blir väl en resa till innan det är dags för vinterförvaring.

Igår fick vi dessvärre köpa nya flygstolar, då det bolag vi bokade med i början av året, har gått i konkurs😠. Så surt😥, men nu ska vi väl kunna se fram emot resan igen✈🌴🛳 och Vi är så grymt förväntansfulla inför kryssningen🏝🛳🤽🍹
Jag bjuder på liiite bilder under gångna månaden, tralalala

Men jösses, jag höll på att glömma månadens happenings, Ullared☺, Lilla's födelsedagspresent😍
Vilket fiasko och riktigt äkta skitställe😠. Dit åker vi aldrig mer - billig trasig skit och om du hittar något bra så kostar det, precis som hemma. Men nu har Vi sett fiaskot och jag undrar fortfarande, hur kan folk välja att åka hit?
Tacka vet jag våra fina affärer hemma🤗

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...