Gå på stan och simma...

Godkväll Bloggen!

Vilken härlig dag och vilket väder🌞, äntligen🤗

Efter jobb/skola så fick vi gjort lite hemma, som att städa av, stryka och tvätta fönster. Åkte sedan till stan lite tidigare för att gå på stan innan sisimningen. Lilla gick till Guldfynd och Åhléns medan jag gick till Esprit och Body shop. Jag älskar esprit's kläder och skulle lätt kunna plocka med mig hela affären🙈

Gick in på Le Petit och tog varsin glass (Björnen och Lejonet eller vad de nu hette😉). Så god glass, mums😋

Åkte sedan till b-huset och åt korv med pommes innan simpasset - inte den bästa uppladdningen, men gott var det...
Var evigheter sedan jag simmade sist, så 45 min fick räcka, tralalala

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...