Tandläkaren och agility...

Godkväll Bloggen!

I morse satt Vi i lugn och ro innan det var dags att bege sig till tandläkaren innan jobb/skola - skönt tyckte Lilla, som missade lite engelska🙂

Tog väldans lång tid hos tandläkaren, men inga hål och godkänd med tandborstningen👍(jag har nog inte borstat Lilla's tänder på ett halvår och eltandborsten hade gjort susen😉)

Hann städa av lite hemma och Lilla kollade igenom engelskan samt NO - fysik som Lilla ska ha test i nästa vecka.
Lastade hundar samt en styck Morv och till b-huset för lämna av Lilla (som sedan Freddan plockade upp) och jag åkte till agilityträning. Jag är så lyckligt lottad att kunna köra med båda grabbarna och Börje gör så fina framsteg🤗
Han kommer bli riktigt bra och har ett helt annat driv än Lilleman. Börje har fått gå den svåra skolan med en gång och kör exakt samma banor som Lilleman🙃

Lilla var så nöjd med sin träning och det gör mig så glad😍. Jag tycker att hon har utvecklats massor sista månad(erna) - roligt när allt slit ger utdelning👌
Nu blir det hårdträning i 1.5 månad innan nästa tävling.
Tycker mig börja kunna se antydan till "simmar-axlar"😉
Igår hade vi klubbkväll med ARENA och så mycket fint det finns👙👕👖. Lilla beställde en ny tävlingsdräkt, en träningsdräkt, fenor, glasögon, väska och nya klubbkläder.

Nu ska vi kika på fortsättningen av förra veckans deckare😨

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...