Lucia och simträning...

Godkväll Tisdag!

Blir galen vad tiden rinner iväg😨, hinner inte med alls så mycket som jag borde😉

Idag har vi sett ett så fint Lucia uppträde - jag hade ståpäls och de var fantastiskt duktiga🤗. På Broholmskolan är det årskurs 5 som står för Lucia uppträdet. Jag trivs så gott på skolan och älskar verkligen mitt jobb. Visst är det dagar som är kämpigare än andra, men personal andan är grym och inbringar känslan av en stor gemensam familj❤

Jag har packat pöjka's resväska och betalt räkningar. Packningen är väl så gott som klar, tror jag😉. Ikväll var det bara simning, nu när dansen är avklarad. Tisdags-träningarna är bäst, när LGSS är själva på b-huset. Imorgon tränar Lilla sista gången och sedan får hon lite semester - LGSS håller igång under hela jul/nyår.
Jag ska vara med vårt arbetslag som ska ha julklapps utdelning och på kvällen är det agility med Böjje.

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...